Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2025

Nieuw
Zwart
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe 450 CLC.

Geschikt voor het A2 rijbewijs.
En ook zeer geschikt voor als je wat kleiner bent.

30kw is ook meer dan genoeg voor de cruisers met het vol vermogen rijbewijs.
Door de krukashoek van 270 graden heb je een heerlijk koppel ook bij lage toerentallen.
Dit blok is echt fijn.

Ook het mooie TFT dashbord met veel opties zoals connecten met je telefoon en zelfs navigatieprojectie is erg gaaf.

Mooie ronde Led koplamp.
Led knipperlichten.
En ook heel erg mooi het achterlicht en remlocht is geintegreerd in de knipperlichten achter.


Ben je echt geinteresseerd dan is een proefrit ook mogelijk.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion