Nieuwsbrief:

DUCATI  DIAVEL V4 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BURNING RED
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
ducati - diavel-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 48 maanden

De nieuwe Ducati XDiavel V4 is nu te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij officieel Ducati dealer Moto Hippo. Wat een prachtige verschijning, deze XDiavel V4 in het Burning Red.

Feet Forward. Head Turning.
De nieuwe Ducati XDiavel V4 tart elke gewoonte en brengt dat onmiskenbare Ducati DNA naar de cruiserwereld. Met zijn elegante, gespierde en vastberaden silhouet domineert hij de scène met zijn slanke design en magistrale aanwezigheid.

In het hart zorgt de V4 Granturismo met zijn 168 pk voor opwindende prestaties en een soepele levering, waardoor het rijplezier wordt verhoogd zonder aan comfort in te boeten.

Bij Moto Hippo staan kwaliteit en betrouwbaarheid centraal sinds 1957. Als officiële dealer van vooraanstaande merken zoals Yamaha, Ducati en Moto Morini, bieden wij enkel het allerbeste.

Naast ons assortiment nieuwe motoren, houdt Moto Hippo altijd een voorraad van meer dan 50 occasions. Onze occasionselectie wordt zorgvuldig gemaakt, wat resulteert in occasions van uitstekende kwaliteit. Een occasion van Moto Hippo kan geleverd worden met verschillende garantiepakketten. Informeer gerust naar de mogelijkheden. En als je jouw huidige motor wilt inruilen, is dat ook mogelijk.

Behalve deze indrukwekkende Ducati XDiavel V4, bieden wij nog meer:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion