Nieuwsbrief:

DUCATI  GT 1000 - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Grijs
Vermogen:
Teller:
8.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
ducati - gt-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Verzamelaarsmotor in concour staat, het laatste bouwjaar 2009 
Met een nieuwe accu ,Michelin Scorcher 11 banden, Distributieriemen en alle vloeistoffen zijn ververst.

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, optie's) die voor uw beslissing belangrijk zijn. Dit i.v.m. eventuele fouten in de advertentie.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Lerderen koffers, Termignoni uitlaten, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Gielen Motorsport
Venusweg 16
Leeuwarden
Plan de route
0614442880
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2005 - De H(igh) P(erformance) 2 (cilinder) serie kwam in 2005 op de markt met als eerste model de HP2, die ook wel HP2 Enduro wordt genoemd nadat er nog twee modellen op de markt kwamen. Met deze serie motorfietsen liet BMW voor het eerst de Form follows function filosofie helemaal los. In feite waren het drie (een enduromotor, een supermotard en een extreme sportmotor) modellen die behalve "plezier" geen enkele functie hadden. Ze vonden feitelijk in alle drie de categorieƫn concurrenten die meer geschikt waren. De Enduro paste in geen enkele enduroklasse, de supermotard kon niet in supermotardwedstrijden worden ingezet en de sportmotor was minder sterk en zwaarder dan een aantal andere sportieve twins. De HP2-serie bestond uit peperdure, maar wel exclusieve motorfietsen, die bestemd waren voor liefhebbers. De HP2 Sport was de eerste BMW productie-boxermotor met dubbele bovenliggende nokkenassen en de eerste productiemotor met een quickshift schakelsysteem.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2025 Motoroccasion