Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1260 - 2020

Garantie: Ja
31933 Km
.
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2003
Koppel: 130 Nm
Afmetingen (LxB): 227 x 99 cm
Tankinhoud: 20 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Van éérste eigenaar afkomstige Ducati Multistrada 1260! Dit betreft een origineel Nederlands geleverde Ducati die in nette staat verkeerd. 
Naast de originele uitrusting met onder andere Cruise Controle en Ducati Quikshifter, is deze ook voorzien van een volledige Termignoni uitlaat inclusief mapping en Carbon Pikes Peak ruit. 

De 1260 is de laatste generatie van de dikke V-Twin Multistrada's. Dit in combinatie met het open systeem en Quickshifter staat dit garant voor de echte Ducati ervaring! Koppel / Ducati Sound en Ultieme beleving!  Van rustig toeren tot een trackday, alles is mogelijk met deze Multistrada!

nieuwsgierig geworden? bel met ons of kom langs in onze showroom!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, cruise control, keyless start, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion