Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUI - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
GROEN / ZWART
Vermogen:
62 kW
Teller:
103.147 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson
Type : FLHTCUI Ultra-Glide Classic
Bwj : 6-2001
Km stand : 103147
Motor : Big Bore 1550 cc
Kleur : Groen/ Zwart
Big Bore 1550 cc Stage 2
Performance Uitlaten
Veel chrome accesoires
Top Koffer
Zijkoffers
Ruggesteun bestuurder
Trekhaak
Nieuwe nokkenas en spanners
Prijs : 8500.
Incl. Servicebeurt
3 maanden garantie
typefouten voorbehouden
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Koffer, Kofferset, Topkoffer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion