Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
TE KOOP
FLHRC ROAD KING CLASSIC
in de kleur Vivid Black
Frame Nr : 5HD1FRMC3FB655589
Eerste toelating : 03-04-2015
Tellerstand : 31899 Km
Deze motor is voorzien van :
* Detachable windscherm
* Valbeugel
* Cruise control
* H-D Alarmsysteem
* ABS
* Vance & Hines uitlaat systeem
* Stage 1 Luchtfilter Screaming Eagle
* Smoked turnsignals lensjes
Voor meer info :
A3 MOTOREN
Gebbelsweg 19
6035 EA
Ospel
06-30410460
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld Twin Cam 103™ met geïntegreerde oliekoeler |
Boring x slag | 98.4 mm x 98.4 mm |
Cilinder inhoud | 1690 cc |
Comp. verhouding | 9.7:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële elektronische benzine-inspuiting met één verstuiver per cilinder (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 67 pk / 50 kW bij 5.200 tpm |
Max. koppel | 134 Nm bij 3500 tpm |
Koppeling | Natte plaatkoppeling, 9 platen |
Versnellingsbak | 6-versnellingen Cruise Drive™ |
Verhouding | 9.593 |
Overbrenging | Ketting, 34/46 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.7 liter |
Topsnelheid | 170 km/u |
ABS | ja |
Frame | Met stalen platen verstevigd buizenframe |
Vering voor | niet instelbare 41,3 mm telescopische voorvork, veerweg 117 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 76 mm |
Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Voorband | WWW 130/90B16 67H |
Achterband | WWW 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1625 mm |
Lengte | 2450 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 715 mm |
Drooggewicht | 355 kg |
Leverbare kleuren | White Hot Pearl/Blue Hot Pearl, Brilliant Silver Pearl/Vivid Black, Mysterious Red Sunglo/Blackened Cayenne Sunglo, Superior Blue, Morocco Gold Pearl, Vivid Black |
Beschrijving | Een onmiskenbaar onderdeel van de stijl van de Harley-Davidson® Road King® Classic is het feit dat er meer dan genoeg ruimte is om je eigen verf te laten zien. Deze klassiek vormgegeven, forse brandstoftank biedt niet alleen meer ruimte voor premiumlak of decoratie naar eigen ontwerp, maar heeft bovendien een inhoud van 22,7 liter, zodat je heel wat meer kilometers kunt verslinden tussen twee stops. We weten dat brandstofefficiëntie belangrijk is—maar dat is stijl zeker ook. Lakwerk in twee kleuren, strakke pinstripes die de strakke lijnen van de motorfiets accentueren en unieke Harley-Davidson tankemblemen maken deze motorfiets tot een echte koning van de weg.

 |
A3 Motoren is gespecialiseerd in onderhoud en reparaties van Harley Davidson en Buell [andere merken zijn ook welkom]. Ook voor banden en accessoires ben je bij A3 aan het juiste adres.
Tevens dealer van Garmin, Nitrous Express, Motorcycle Storehouse, Drag-specialties, Zodiac, Hoco Parts en Custom Chrome.
Voor een afspraak of vragen kun je contact met me opnemen: 06-30410460
 |
A3 Motoren |
|
Gebbelsweg 19
Ospel
Plan de route
|
 |
06-30410460
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI