Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL STANDARD FXSTI - 2006

Garantie: Nee
16968 Km
ROOD
harley-davidson - softail-standard-fxsti
harley-davidson - softail-standard-fxsti
harley-davidson - softail-standard-fxsti
harley-davidson - softail-standard-fxsti
harley-davidson - softail-standard-fxsti
harley-davidson - softail-standard-fxsti
harley-davidson - softail-standard-fxsti
harley-davidson - softail-standard-fxsti
harley-davidson - softail-standard-fxsti
harley-davidson - softail-standard-fxsti
harley-davidson - softail-standard-fxsti
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson FXSTI Softail Standard
Bwj: 01-2006
Km stand: 16968 km
1hd1bvb196y075824
Motor: 1980 cc Screaming Eagle met Jim's onderblok
5 versnellingen
Kleur: rood met special paint
10" ape
Solo seat
Big radius uitlaat
Heavy breather luchtfilter
Swingarmtas
Prijs: 13.950,-
incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion