Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
.
Vermogen:
Teller:
11.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10076

Honda NC750X DCT – Slim, soepel en veelzijdig.


De NC750X DCT combineert kracht met comfort en efficiëntie. Dankzij de automatische Dual Clutch Transmission, ruime opbergruimte en zuinige 745cc motor is dit dé motor voor woon-werk en weekendritten.



NC750X DCT bij Motorcentrum Urk, kom langs en ervaar deze motor tijdens een proefrit!
NC 750 DCT, ABS, Givi windscherm, motor is in zeer nette staat!
12 maanden garantie.
Motor word altijd afgeleverd met 2 sleutels.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Urk
Het Scheer 11
Urk
Plan de route
06-27031554
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion