Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2014, 28543 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2018, 36401 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2018, 32275 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN CLASSIC
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN CLASSIC
€ 22.500,- p/mnd klik hier
2018, 30806 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2018, 26152 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 25.990,- p/mnd klik hier
2018, 4994 Km
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 24.750,- p/mnd klik hier
2019, 4828 Km
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 23.995,- € 24.995,- p/mnd klik hier
2019, 22720 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2019, 10881 Km
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 37.490,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 37.890,- p/mnd klik hier
2023,
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN DARK HORSE
€ 38.490,- p/mnd klik hier
2023,
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 36.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 37.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 37.890,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
INDIAN MOTORCYCLE CHIEFTAIN LIMITED
€ 36.990,- € 37.890,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion