Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 900 CUSTOM - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
ROOD METALLIC
Vermogen:
37 kW
Teller:
18.526 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Fabrikant: - - -

Aangeboden:

Keurig onderhouden VN900 Vulcan Custom

Verkeerd in mooie originele staat.

Meerdere foto`s van betere kwaliteit op www.brinkmanmotoren.nl

* Inruilen van uw huidige motor is mogelijk.

* Het is mogelijk de motorfiets te financieren (www.numotorrijden.nl)

* Het is mogelijk de motorfiets de eerste 10 dagen gratis All Risk te verzekeren! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen.

* Bezorgen door heel Nederland mogelijk.

Interesse of vragen over de motor of wilt u de motor graag komen bezichtigen?  Aarzel niet en bel of stuur even een berichtje voor een afspraak of meer informatie.
Ook `s avonds of in het weekend.

Met vriendelijke groet,

Gerrie Brinkman

Brinkman Motoren
Dr. Larijweg 167a
7961 NV Ruinerwold
Tel 0653904214
info@brinkmanmotoren.nl
www.brinkmanmotoren.nl
  




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Brinkman Motoren
Dokter Larijweg 167-A
Ruinerwold
Plan de route
06-53904214
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion