Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2011, 14700 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2013, 14213 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 27519 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 6.890,- p/mnd klik hier
2014, 9984 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2014, 30000 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2014, 9535 Km
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
KAWASAKI W800 BLACK EDITION
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2015, 13800 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2015, 16800 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 6.949,- p/mnd klik hier
2016, 26068 Km
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
KAWASAKI W800 SPECIAL EDITION
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 17848 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 1200 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2019, 10840 Km
KAWASAKI W800 CAFE
KAWASAKI W800 CAFE
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2020, 3719 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2020, 6155 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800 CAFE
KAWASAKI W800 CAFE
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2020, 4540 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2021, 13548 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 16419 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 6973 Km
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.640,- p/mnd klik hier
2021, 1337 Km
Merkdealer
KAWASAKI W800
KAWASAKI W800
€ 8.749,- p/mnd klik hier
2021, 9718 Km
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion