Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2006, 28311 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2006, 28311 Km
KAWASAKI VN 900
KAWASAKI VN 900
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2006, 30752 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 3.400,- p/mnd klik hier
2007, 52699 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 4.950,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 18575 Mls
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 4.950,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 25030 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2007, 41210 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2007, 18526 Mls
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2007, 30891 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2007, 22221 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2007, 11618 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2008, 20827 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2008, 37918 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900
KAWASAKI VN 900
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 35293 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 26200 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.790,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2010, 19317 Mls
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2010, 14277 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2011, 17981 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 31606 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 24162 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion