Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE S - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
ZWART
Vermogen:
118 kW
Teller:
29.450 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007) biedt aan:

KTM 1290 Super Adventure S uit 2021. Origineel Nederlands geleverd door ons. BTW verrekenbaar.

Voorzien van:
- Tech pack geactiveerd (alle electronica pakketten)
- 23 Liter brandstoftank
- Adaptive cruise control
- Elektronisch instelbare vering
- Handkappen
- Hellingshoekafhankelijke traction control
- KTM My Ride met Navigatie
- In hoogte verstelbaar zadel
- Lean Angle Sensitive Cornering C-ABS
- Middenbok
- Vernieuwe bediening schakelaars
- Instelbare Rijmodi
- Slipperclutch
- Vernieuwde ECU
- Verbeterde gewichtsverdeling met nieuwe tank
- Vernieuwde groot TFT display
- KTM powerparts tank pad
- Afgebeelde Akrapovic uitlaat verkrijgbaar tegen meerprijs

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met door Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion