Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
mooie suzuki V-strom 800
- givi ruitje
- verstralers
- boekjes en reserve sleutel aanwezig
Welkom bij Kobo Motoren - Dé specialist in KTM, Moto Morini én topkwaliteit occasions van alle merken!
Bij Kobo Motoren vind je een ruim aanbod aan nieuwe motoren van KTM en Moto Morini, én zorgvuldig geselecteerde occasions van alle bekende merken. Elke motor wordt grondig nagekeken en rijklaar afgeleverd.
- Afleverbeurt & garantie: €250,-
- Inruil van je huidige motor is mogelijk
- Bezorging door heel Nederland voor slechts €150
- 10 dagen gratis verzekering mogelijk
- Financiering mogelijk via NU Motorrijden
- Proefrit op afspraak
Heb je vragen of wil je deze motor in het echt bekijken? Neem gerust contact met ons op we helpen je graag op weg naar jouw volgende motoravontuur!
Neem gerust contact met ons op:
0512-542142 of 06-50851728
verkoop@kobomotoren.nl
Kobo Motoren Passie voor motoren, verstand van service.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 270° Parallel twin |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 776 cc |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | injectie, ride by wire |
Ontsteking | |
Vermogen | 84 pk / 62 kW bij 8800 tpm |
Max. koppel | 78 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld |
Remmen voor | Dubbele schijfremmen |
Remmen achter | Remschijf |
Voorband | 90/90-21M/C (54H) tube |
Achterband | 150/70R17M/C (69H) |
Wielbasis | 1570 mm |
Lengte | 2345 mm |
Breedte | 975 mm |
Hoogte | 1310 mm |
Zithoogte | 855 mm |
Drooggewicht | 213 kg |
Leverbare kleuren | Grey, Yellow, Glass Sparkle Black |
Beschrijving | Met een modern ontwerp, opvallende kleuren, een ergonomische rechtop-zithouding, 5-inch TFT-display met pop-upwaarschuwingen, een tank met 20 liter inhoud en een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket staat deze allrounder zijn mannetje, ongeacht de eindbestemming. De verticaal geplaatste, hexagonale LED-koplampen zorgen voor optimaal zicht en geven de motorfiets een bijzondere flair. Compacte LED-positielichten, LED-knipperlichten en een LED-achterlicht zorgen voor een goede zichtbaarheid.



Een groot voordeel is de compacte bouw van de nieuwe 776 cc paralleltwin met 270° krukas, standaard gekoppeld aan een up & down Quickshifter. De bescheiden afmeting van de voorzijde naar de achterzijde maakt een ideale gewichtsverdeling en een optimale framegeometrie mogelijk, zowel voor het rijden op gravelwegen en paden als voor langeafstandsritten. Tegelijkertijd zorgt de compacte bouw ervoor dat de zitpositie is geoptimaliseerd: je heupen kun je verder naar voren plaatsen voor een comfortabele rijpositie- en goede controle. Dankzij het Suzuki Easy Start System volstaat slechts een druk op de knop om de motor te starten. Omdat je deze functie bij elke rit gebruikt, zorgt Easy Start voor meer rijplezier en meer rijgemak. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielÂbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekenÂde wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfÂde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton sucÂcessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overleÂvering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worÂden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. EnerÂzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken