Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 250 IE - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
BLW
Vermogen:
15 kW
Teller:
12.208 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
vespa - gts-250-ie
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2011
EU verantwoordelijke: Piaggio Vespa B.V. Minervum 7272 4801 EB Breda, NL 076-5782700 rob@piaggio.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Echt
Edisonweg 33
Echt
Plan de route
0475-485300
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion