Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPER 310 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Nero Convinto
vespa - gts-super-310
vespa - gts-super-310
vespa - gts-super-310
vespa - gts-super-310
vespa - gts-super-310
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
GTS Super 300, Nu in de showroom

Onderscheid je van de massa, Vespa GTS Super, Nero Convinto

Wanneer je op het zadel van je Vespa GTS Super zit, wees dan voorbereid om de aandacht te trekken, waar je ook gaat. Dit is een Vespa ontworpen om je hart te veroveren op het eerste gezicht, en geen enkel detail is aan het toeval overgelaten.

Specificaties:
- 300cc injectie motor met 17,5 kw (24PK)
- rijden met A2 rijbewijs
- Zuinig in gebruik, 1:30 (fabrieksopgave)
- Schijfremmen voor en achter incl. ABS en ASR
- Staat voor u klaar in de Winkel
-  Kleur: Nero Convinto
- nieuw analoge-LCD-dashboard
- Fantastische en stijlvolle Motorscooter voor elke rit!
- Inclusief 2 jaar fabrieksgarantie!

  • Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 2 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion