Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Grijs
Vermogen:
54 kW
Teller:
8.294 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende Yamaha MT-07 vol opties ! De motor is compleet met tellerrapport, aankoopfactuur (van de vorige eigenaar) en 2 reservesleutels.

Deze MT 07 is voorzien van de volgende opties/accessoires:

- Akrapovic volledig uitlaatsysteem met certificaten, E-keur en db killer.
- Yamaha handvatverwarming met de bediening ingebouwd in het hanvat.
- Yamaha valblokken (motorblok protectie).
- Pelacrash valdoppen (zijn er los bij).
- Comfort zadel.
- Usb aansluiting.
- Verkorte kentekenplaatouder met led kentekenverlichting.
- Radiateur beschermer.
- ABS remsysteem.
- Gear indicator.
- Led verlichting.
- Led knipperlichten.
- Yamaha stompgrip.
- TFT scherm.


Indien gewenst kan de MT-07 ook weer voorzien worden van de originele uitlaat.


Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs





 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Straver Motoren
Lopikerweg West 115-B
Lopik
Plan de route
06-23730354
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion