Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJ 900 F
YAMAHA XJ 900 F
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1989, 83300 Km
YAMAHA XJ 900 F
YAMAHA XJ 900 F
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1993, 3900 Km
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
€ 1.690,- p/mnd klik hier
1995, 75353 Km
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
€ 1.745,- p/mnd klik hier
1995, 81445 Km
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
€ 1.445,- p/mnd klik hier
1996, 82759 Km
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1996, 95776 Km
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1996, 66168 Km
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
YAMAHA XJ 900 S DIVERSION
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2003, 88000 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion