Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1999, 50250 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 3.850,- p/mnd klik hier
1999, 33900 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2000, 23741 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2001, 46073 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 90147 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.199,- p/mnd klik hier
2002, 24508 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2002, 37305 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 52223 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 27045 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2004, 53368 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2004, 53510 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2004, 22334 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
2004, 21540 Mls
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2005, 35000 Km
YAMAHA XJR 1300 SP
YAMAHA XJR 1300 SP
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2006, 33000 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2008, 44204 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2009, 26500 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.895,- p/mnd klik hier
2009, 52973 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 48971 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 30675 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion