Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  YZF 600 R THUNDERCAT - 2003

Garantie: Nee
35755 Km
Blauw
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
yamaha - yzf-600-r-thundercat
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
*VERKOCHT* Nette en origineel Nederlandse Yamaha YZF600R Thundercat. De vorige eigenaar had deze Yamaha sinds 2010 in bezit en is zichtbaar zuinig geweest op deze YZF600R. Deze Thundercat is voorzien van een, BSM uitilaatdemper, Spyball alarm, druppellader aansluiting en heeft ingebouwde knipperlichten in de kuip. 

Wij hebben deze motor door inruil verkrijgen en deze mag nu weg voor een zeer scherpe zo mee prijs !
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Straver Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van REWACO
© 2000 - 2025 Motoroccasion