Nieuwsbrief:

MORBIDELLI  C 1002 V - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Black
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
MORBIDELLI - c-1002-v
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nieuw bij Motor Service Hoofdodrp
Morbidelli C1002V C1002 – Dé ultieme cruiser voor 2025!

Ontketen kracht en elegantie met de fonkelnieuwe Morbidelli C1002V – een meesterwerk van Italiaans design en modern vakmanschap. Deze luxe cruiser combineert klassieke lijnen met hedendaagse technologie, voor rijders die zowel stijl als prestaties willen.


ðŸâ€Â¹ Belangrijkste specificaties
  • Motor: 997 cc vloeistofgekoelde V‑twin (80°), 88–95 pk @ 7.200 rpm, 89–102 Nm @ 5.250–6.500 rpm

  • Versnellingsbak: 6‑versnellingen, met betrouwbare en stille tandriemaandrijving

  • Gewicht: ca. 268kg rijklaar

  • Tankinhoud: 22 liter – ideaal voor lange ritten


ðŸâ€Â¹ Comfort & rij-eigenschappen
  • Zithoogte: slechts 680 mm – toegankelijk voor veel rijders

  • Ophanging: Voor: inverted KYB-vork (120–137 mm veerweg); Achter: KYB Pro‑link, instelbaar

  • Banden: Metzeler 130/70R18 voor en brede 240/40R18 achter – stoer, stabiel en vol vertrouwen in bochten


ðŸâ€Â¹ Technologie & veiligheid
  • Remmen: Dual 320 mm J.Juan-schijven met Bosch ABS, achter 300 mm – krachtige en veilige stops

  • Dashboard: 5″ full‑color TFT – met gear‑indicator, USB‑charging, Bluetooth-connectiviteit

  • Rijmodi: Twee standen, cruisecontrol inbegrepen

  • Verlichting: Volledig LED – stijlvol én zichtbaar


ðŸâ€Â¹ Design & details
  • Laag en lang profiel, 22 L-tank, indrukwekkende 240 mm achterband, rendeert in elke hoek

  • Dubbele uitlaat in hot‑rod stijl met karakteristiek klankbeeld

  • Elegant en functioneel: het contoured passagierszadel is tevens een rugleuning voor de rijder


ðŸâ€Â¹ Beschikbaarheid
  • Demo beschikbaar! Nu bestellen is in augustus rijden!! 
     

ðŸÂ Waarom kiezen voor de C1002V?

De Morbidelli C1002V is de perfecte mix van klassieke cruiser DNA én moderne technologie: krachtig, comfortabel én stijlvol. Ideaal voor zowel ontspannen ritten op binnenwegen als imposante aanwezigheid in het stadsverkeer. Deze cruiser tilt jouw rijbeleving naar een nieuw niveau.

Interesse? Neem contact op voor een proefrit en ervaar zelf het verschil.

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van CAN-AM
© 2000 - 2025 Motoroccasion