Nieuwsbrief:

DUCATI  750 SSC - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
Rood
Vermogen:
45 kW
Teller:
64.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - 750-ssc
ducati - 750-ssc
ducati - 750-ssc
ducati - 750-ssc
ducati - 750-ssc
ducati - 750-ssc
ducati - 750-ssc
ducati - 750-ssc
ducati - 750-ssc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Supersport 750 ,Goed onderhouden motorfiets met Carbon uitlaatset ,motor wordt geleverd met nieuwe distributieriemen.
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Houkes Motortechniek
Wolfskuilseweg 251
Nijmegen
Plan de route
024-3788547
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion