Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING FLHR - 2003

Garantie: Nee
35268 Mls
WHITE PEARL (WIT METALLIC)
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
harley-davidson - road-king-flhr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen

Harley Davidson FLHR Roadking Mexican Style

100th Anniversary Edition
White Pearl (metallic)
Big Spoke 21''
White Wall Tires
RcX Exhaust
SE Aircleaner Chrome
Yaffe Monkeybar Chrome
Docking Hardware
Nacelle Headlight
Daymaker Led Lights
Zeer veel chrome accessoires

!!! LET OP !!! BTW MOTOR PRIJS IS INCLUSIEF BTW !!!

Super mooie FLHRC Road King , 35.268 Miles , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

= Bedrijfsinformatie =

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion