Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HONDA  CRF 1000 L AFRICA TWIN - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Rood wit blauw
Vermogen:
70 kW
Teller:
71.250 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
honda - crf-1000-l-africa-twin
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie en zeer goed onderhouden African twin CRF 1000 adventure sports, met ruim 70 dkm op de teller.
(Dit is een 30 anniversary edition in trio colore)
De motor is voorzien van valbeugels en originele Honda zijkoffers met binnentassen.
Alle boekjes er bij alle rekeningen van het onderhoud komt van de 1e eigenaar.
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Munsters Motoren
Hertog Janplein 16
Erp
Plan de route
0413-212680
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion