Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
GRIJS
Vermogen:
Teller:
9.553 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De PFF versie met Foward collision warning, Blind spot information en Lane Change Assist.
Adaptieve Cruise Controle is er voor slechts €200,- bij te kopen.

Moto Guzzi heeft op de EICMA de cover van de langverwachte Stelvio gelanceerd, waarmee de terugkeer van het al lang niet meer leverbaar model officieel wordt gemaakt. De fiets komt terug in een modern jasje met meer kracht, de nieuwste technologie, een nieuwe motor en een eigentijds ontwerp.

De Stelvio uit 2025 wordt aangedreven door dezelfde 1042cc V-twin-motor met ‘compact blok’ die onlangs werd geïntroduceerd op de V100 Mandello, hoewel hij zich in verschillende opzichten onderscheidt. De beslissing om bijvoorbeeld een oliecarter te creëren dat via een membraanklep van het carter is geïsoleerd, heeft geresulteerd in extra grondspeling. Ook maakt de cardanas gebruik van een aluminium enkelzijdige arm die versterkt is om beter geschikt te zijn voor off-road gebruik.

Optionele PFF Rider assistence solution omvat 4D radar technologie voor extra veiligheid door middel van Following Cruise control, Foward collision warning, Blind spot information en Lane Change Assist.
  • Wat mag u van ons verwachten:

    * Dé Yamaha Exclusief dealer voor midden Nederland.
       - 5 jaar fabrieksgarantie op nieuwe Yamaha motoren.
    * Zo'n 150 geselecteerde occasions inclusief garantie met:
       - tot 24 maanden Bovag garantie op onze gebruikte motoren.
       - tot 60 maanden garantie op onze gebruikte Yamaha motoren.
    * Verkoop, inkoop en inruil mogelijk.
    * Onderhoud aan Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW, Triumph.
    * vervangend vervoer beschikbaar.
    * verhuur van 25 motoren.
    * Schadetaxatie en reparatie.

    Van de Kuinder Motoren, Verlengde Zuiderloswal 27
    1216BW Hilversum, 035-6214727
    info@vandekuinder.nl

    De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen, volle tank, garantie en een technische controle van de motor.
    Een onderhoudsbeurt is in overleg en tegen meerprijs mogelijk.

    Proefrit maken? Onze motoren zijn zorgvuldig geselecteerd en in showroom conditie gebracht. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.
    Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.
    Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van de Kuinder Motoren
Verlengde Zuiderloswal 27
Hilversum
Plan de route
035-6214727
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion