Nieuwsbrief:

NSU  MAX - 1953

Garantie: Nee
40221 Km
ZWART
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
nsu- - max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

NSU MAX


- Merk: NSU
- Model: Tour
- Tellerstand: 40221 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1953
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Zeldzame NSU Max, leuke opknapper met 4 takt motor, werking onbekend, motor is los zadel en remtrommel voor ontbreken, Zwitsers kenteken, prijs is incl. btw op basis van "opknapper zo mee" 



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion