Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS 400 - 2018

Garantie: Nee
1734 Km
Blauw / Groen
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Peugeot Metropolis 400
Uniek lage km stand 1734
Motor afkomstig van 1e eigenaar 
Bouwjaar 2018
Slijtage delen als nieuw
1000Km beurt is uitgevoerd
Krachtige 400cc injectie motor
Autorijbewijs (Mits deze gehaald is voor 19-01-2013)

Motor staat klaar en kan direct meegenomen worden.
Voorlopig geen onderhoud nodig


Direct rijden
Gratis tenaamstelling 
Gratis 5 dagen all-risk dekking
Betaling per: Pin , Bankoverschrijving , Contant 
Inruil / Financiering mogelijk
 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)


 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion