Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
WIT
Vermogen:
29 kW
Teller:
144 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige, rijk uitgeruste Royal Enfield Himalayan 450 met slechts 144 km op de teller. Wij bieden deze Himalayan 450 aan rijklaar en met resterende fabrieksgarantie voor € 7.799,-

Extra's:

- Handkappen
- Stalen motor/carter bescherming
- Koplampgrille 
- Aluminium radiator bescherming
- Rally Kit ( originele zadel aanwezig)
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Carter beschermplaat, Carterplaat, Handkappen, Led Knipperlichten, Middenbok, Navigatie, OOK VOOR A2 RIJBEWIJS, Valbeugel, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
MVM Motoren
Boteyken 301
De Meern
Plan de route
0346-286148
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion