Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1250 SA - 2007

Garantie: Ja
23979 Km
ROOD
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
suzuki - gsf-1250-sa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

Ben je op zoek naar een krachtige, betrouwbare en comfortabele motor voor zowel dagelijks gebruik als lange toertochten? Dan is deze Suzuki GSF 1250 S Bandit precies wat je zoekt!

Specificaties:


Bouwjaar: 2007


Kilometerstand: 24.000 km


Motorinhoud: 1255 cc


Vermogen: ca. 98 pk


Type: Sport/tour – half kuip


Kleur: Rood

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion