Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1200 RS - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
6.021 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
triumph - speed-triple-1200-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze super dikke Triumph Speed Triple 1200 RS staat nu in de showroom!

Standaard is de RS voorzien van vele electronica en hulpsystemen ( quickshifter up/down, instelbare traction control, rijmodi, cruise control etc etc… ) en voorzien van het beste materiaal zoals volledig instelbare Öhlins vering voor en achter, Brembo Stylema remmen, Carbon voorspatbord enz…

Tevens voorzien van:

* Triumph valprotectie
* Triumph seat cover
* Triumph Led scrolling knipperlichten
* Triumph naaf afdekking achterwiel 
* Uitlaatsteun ( duo-steun delete )

Afkomstig van de 1e eigenaar en compleet met Triumph map met facturen en originele onderdelen. Staat op goede Pirelli Diablo Rosso 4 Corsa banden en heeft op 28-08-2025 zijn onderhoud gehad!!!

Prijs is incl. afleverkosten, tenaamstelling, garantie en 10 dagen gratis all-risk verzekering.
  • LINDERS MOTOREN
    Hét adres voor de aankoop van uw ( jong ) gebruikte occassion, maar ook voor de aankoop van een nieuwe motor kunnen wij u in de meeste gevallen helpen.
    De prijzen waar wij mee adverteren zijn altijd inclusief afleverkosten en garantie!!! ( mits anders omschreven in de advertentie )

    LET OP: Reserveren van een motorfiets is alleen mogelijk dmv een aanbetaling. Geen aanbetaling is ook niet gereserveerd!!!

    LINDERS MOTOREN
    Windmolenbosweg 22
    6081PE Haelen
    Tel: 06-23845207 ( ook whatsapp )

    Openingstijden:

    Maandag:    op afspraak
    Dinsdag:      op afspraak
    Woensdag:  op afspraak
    Donderdag: 09:00 - 17:00
    Vrijdag:        09:00 - 17:00
    Zaterdag:     op afspraak
    Zondag:       op afspraak

    BELANGRIJKE INFORMATIE:
    Bij Linders Motoren besteden we met zorg aandacht aan onze advertenties. Toch kan het voorkomen dat er iets niet volledig of onjuist is, hieraan kunnen geen rechten ontleend worden!


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bar-end spiegels, Bleutooth connectiviteit, Boekjes/historie aanwezig, Boordcomputer, Cruise control, Flyscreen, Keyless, knipperlichten, andere, LED achterlicht, LED knipperlichten, LED koplamp, Motorblok bescherming, Quickshifter up/down, Rimstriping / velgband, Seat-cover, TFT scherm, Traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Linders Motoren
Windmolenbosweg 22
Haelen
Plan de route
0475-591005
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion