Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden:
Een Triumph Speed triple 1050 R ABS. De motor is gebouwd in 2016 en heeft op dit moment slechts 15523 km gelopen. Hij ziet er dan ook nog bijzonder mooi uit. Hij heeft recentelijk een beurt bij de dealer gehad en staat start klaar om weer de weg op te gaan.
Deze R uitvoering is standaard voorzien van Ohlins vering, dikke Brembo remmen en carbon accenten. Bovendien is deze motor dealer onderhouden
Super stoere motor om mee te rijden met een dikke 3 cilinder. Heeft koppel vanaf een laag toerental en is door zijn 3 cilinder trillingvrij. De motor is een ideale match tussen een 2 en een 4 cilinder. Dat heeft Triumph goed bekeken. Veel is hetzelfde als zijn kleine broertje, de Street Triple, maar de Speed heeft met alles een tandje meer, zeker in deze R uitvoereing !
Kortom: Dit is een motor waarbij het beste van vele werelden bij elkaar komen!
Opties:
- ABS.
- Dealer onderhouden.
- Origineel Nedrlandse motor.
- R uitvoering.
- Bar end mirrors.
- Quick shifter.
- Boekjes en sleutels compleet.
- Recent onderhoud gehad.
- Nieuwe banden.
Prijs : 9990,- of 185.- euro per maand! (zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)
Rouvoet motoren staat voor kwaliteit en zorgeloos motorrijden.
Daarom wordt iedere motor door ons professioneel gepoetst en technisch nagekeken.
Zo garanderen wij jou de zekerheid van een goede en betrouwbare occasion.
Optioneel kan je kiezen voor het Rouvoet afleverpakket: 3 maanden of 3000 km garantie met een onderhoudsbeurt voor €295.-. Zo stap je fris en zorgeloos op je nieuwe motor.
Bij Rouvoet Motoren kan je terecht voor:
Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
• Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
• Verkoop van onderdelen en accessoires
• Winterstalling en opslag van motorfietsen.
• Schadeherstel van motorfietsen.
• Bandenservice.
• Verhuur van motoraanhanger.
Met vriendelijke groet,
Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum .
- Tel : 035-6210343
- WhatsApp: 06-18134257
- www.rouvoetmotoren.nl
- info@rouvoetmotoren.nl
- Disclaimer: Wij doen ons best om onze teksten zo correct mogelijk weer te geven aan onze klanten. Eventuele schrijffouten zijn onder voorbehoud en U kunt geen rechten ontleden uit fouten in onze verkoopteksten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder |
Boring x slag | 79|71.4 |
Cilinder inhoud | 1050 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 12-kleppen, DOHC |
Brandstof toevoer | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 140|103|9500 |
Max. koppel | 112|7850 |
Koppeling | Wet, multi-plate |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Aluminium beam twin spar |
Vering voor | Öhlins 43mm NIX30 upside down |
Vering achter | Öhlins TTX36 twin tube Monoshock |
Remmen voor | 320 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 255 mm remschijf, Nissin remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/55 ZR17 |
Wielbasis | 1435 |
Lengte | 2100 |
Breedte | 780 |
Hoogte | 1070 |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 192 |
Leverbare kleuren | Matt Graphite, Cristal White |
Beschrijving | De zuiverste, meest hardwerkende en meest belonende uitgeklede sportmotorfiets die vandaag op de markt verkrijgbaar is. We namen de Speed Triple, ´s werelds eerste en beste fabriekstraatvechter met zijn opvallende, agressieve stijl en zijn driecilindermotor van 135 pk. Hieraan voegden wij de beste componenten toe die de motorfietsindustrie te bieden heeft, van Öhlins, Pirelli en Brembo.
Het resultaat is de Speed Triple R, vlijmscherpe, tastbare prestaties de zelfs de meest fanatieke rijder weten te prikkelen.
Gebaseerd op de zelf al zeer uitdagende en wendbare Speed Triple. De R biedt u een nog scherper stuurgedrag en een betere feedback voor de meest intense, gevoelvolle en bevredigende rijervaring dan enig andere Triumph die wij ooit gebouwd hebben.
De Speed Triple heeft nooit geprobeerd te verbergen wat zijn ware aard is; een vlijmscherpe sportmotorfiets met prestaties die zijn afgestemd op een leven op straat. Maar de R schreeuwt het werkelijk van de daken.
|
Bij Rouvoet Motoren kunt u terecht voor:
- Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle
merken motorfietsen.
- Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen,
inruil van uw motorfiets.
- Verkoop van onderdelen, asseccoires en kleding.
- APK keuringen, groot en klein onderhoud en
reparatie aan alle merken auto’s.
- Winterstalling en opslag van motorfietsen.
- Schadeherstel van motorfietsen en auto’s.
- Bandenservice
- Verhuur van motorfietsen en aanhanger.
 | Hilversum, Noord-Holland |
 | 035-6210343 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken