Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
TRIUMPH TIGER 800 XRX
Bouwjaar 2015
16263 km
Nette Tiger 800 XRX. Voorzien van 3 delige Triumph kofferset, Comfort zadels, Cruisecontrol en Rijmodi.
Afgeleverd inclusief:
- Onderhoudsbeurt
Inclusief:
- 3 maanden garantie.
- 10 dagen Allrisk verzekering. (* Vraag naar de voorwaarden)
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- 3 delige kofferset
- Comfort zadels
- ABS + Tractioncontrol
- Rijmodi
- Cruisecontrol
- Middenbok
---------------------------------------------------------
- 10 dagen gratis Allrisk verzekering. (* vraag naar de voorwaarden)
- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.
Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.
Levering aan huis mogelijk.
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.
Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.
Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3 cilinder in lijn, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 800 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | DOHC |
Brandstof toevoer | multipoint sequential electronic fuel injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 95 pk / 70 kW bij 9300 tpm |
Max. koppel | 79 Nm bij 7850 tpm |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Aluminium beam twin spar |
Vering voor | Showa 43mm upside down forks with adjustable preload, rebound and compression damping, 150mm travel |
Vering achter | Showa Monoshock with adjustable preload and rebound damping 150mm rear wheel travel |
Remmen voor | 308 mm zwevende remschijven |
Remmen achter | 255 mm remschijf, Nissin remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1545 mm |
Lengte | 2215 mm |
Breedte | 865 mm |
Hoogte | 1390 mm |
Zithoogte | 845 mm |
Drooggewicht | 215 kg |
Leverbare kleuren | Phantom Black, Matt Khaki Green, Crystal White |
Beschrijving | Dit is het. Een niveau hoger. De Tiger 800 XRx. Gemaakt om nog verder te kunnen voor nog langere tijd, terwijl je geniet van iedere meter rechtdoor en elke bocht. Wij vinden dat een reis die dagen duurt van minuut tot minuut geweldig moet zijn. De Tiger 800XRx staat hiervoor garant.



Met het toevoegen van de "x" aan de XR schroeven we het niveau van de zeer goed te hanteren XR nog eens flink omhoog. Zo beschikt de Xrx over verschillende rijder-modi waardoor de motor is aan te passen naar de stijl waarmee jij rijdt. Ook beschikt de motor over een ROAD en OFF-ROAD programma welke met de verschillende rijder-modi door middel van slechts een druk op de knop zijn aan te passen. Hiermee verandert niet alleen het motormanagement maar ook de gevoeligheid van het ABS en de instelling van de tractie control. Zo kun jij het maximale uit de motor halen ongeacht de ondergrond waar je op rijdt.



Daarbij biedt de XRx ook nog meer comfort voor zowel de rijder als passagier door het standaard gemonteerde comfort zadel, het verstelbare windscherm en de handkappen. Standaard is er ook cruise control aanwezig en geeft de uitgebreidere board computer je alle informatie die je nodig hebt. Handig is ook het extra 12V stroompunt waarmee je bijvoorbeeld je camera of telefoon kunt opladen.

 |
 |
Moto Mondial |
|
Zuidlangeweg 1
Oudemolen
Plan de route
|
 |
0653836218
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA