Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De nieuwste Yamaha MT-07 combineert kracht en wendbaarheid als nooit tevoren, dankzij hoogwaardige specificaties zoals radiaal gemonteerde remklauwen, een robuuste 41 mm omgekeerde voorvork en ultralichte SpinForged wielen. Deze upgrades zorgen voor een dynamische rijervaring, versterkt door akoestische technologie die het diepe inlaatgeluid en het kenmerkende CP2-motorgebrul tot leven brengt. Het vernieuwde, compacte design weerspiegelt het minimalistische karakter van de "Dark Side of Japan" met een krachtige zitpositie, slanke LED-koplamp en een unieke uitstraling.

Verkrijgbaar in Icon Blue, Tech Black en Ice Storm, met 5 jaar garantie én een A2-versie met 35 kW. Nieuw is de Yamaha Automated Manual Transmission (Y-AMT), die automatisch schakelen mogelijk maakt, maar ook handmatige bediening biedt voor volledige controle. Of je nu kiest voor gemak of precisie, de MT-07 tilt de "Dark Side of Japan"-attitude naar een hoger niveau, voor iedere rijder.

Direct uit voorraad leverbaar bij Officieel Yamaha Dealer Motorstore Uithoorn!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion