Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 TECH MAX - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
DARK MAGMA
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

De XMAX 300 Tech MAX+ is Yamahaâ??s ultieme 300 cc Sport Scooter, ontwikkeld met puur MAX DNA. Dankzij exclusieve verwarmde handgrepen, een verwarmd zadel en een elektronisch verstelbaar windscherm met 95 mm traploze aanpassing, biedt deze scooter optimaal comfort in alle seizoenen. Het vernieuwde ontwerp, inclusief een gerestyled dashboard en verbeterde aerodynamica door de voorspoiler en vernieuwde knipperlichtbehuizing, vermindert windinvloeden en maakt elke rit soepeler en comfortabeler. Met het EURO5+-motorblok geniet je van dynamische prestaties en een efficiënte rijervaring.



Het volledig vernieuwde dashboard combineert een 4,2 inch TFT-kleurenscherm met een 2,8 inch LCD-scherm voor optimale informatie. Smartphoneconnectiviteit geeft toegang tot gratis Garmin-navigatie*, oproepen, berichten, muziek en meer. Met tractiecontrole, ABS en het nieuwe Emergency Stop Signal (ESS) is de XMAX 300 Tech MAX+ volledig uitgerust voor veilig en stijlvol rijden, altijd en overal. (*Beschikbaarheid van navigatie en functies kan per land variëren.)

Te Koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion